هتل های ارزان ارمنستان
نوشته شده توسط : الهام همائی

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

هتل آنی پلازا یکی از هتل های 4 ستاره شهر ایروان است که در خیابان سایات نوا این شهر قرار گرفته است. این هتل فاصله بسیار کمی تا میدان جمهوری داشته و در 13 کیلومتری فوردگاه زوارتونس قرار گرفته است. هتل آنی پلازا دارای 262 اتاق شامل اتاق های استاندارد، دلوکس و سوئیتتور ارمنستان بهار 97 است که امکاناتی مانند تلویزیون، اینترنت، حمام، تلفن، تهویه مطبوع و مینی بار را دارا هستند. صبحانه در رستوران آنی به سبک بوفه سرو می شود و برای ناهار و شام می توانید از روی منو غذاهای ارمنی یا بین المللی صرف کنید. کافی شاپ هتل آنی پلازا با قرار گرفتن در محوطه روباز مکان بسیار مناسبی برای صرف نوشیدنی های گرم است. در مرکتور ارمنستان خرداد 97ز اسپا هتل آنی پلازا استخر سرپوشیده، خدمات ماساژ، سونا و باشگاه بدنسازی قرار دارند که می توانید با پرداخت هزینه اضافی از آن ها تور ارمنستان فروردین 97استفاده کنید. یکی از مزیت های بسیار مهم این هتل برای شما مسافران تور ارمنستان مسلط بودن کارکنان این هتل به زبان فارسی است. از دیگر امکانات هتل انی پلازا میتور ارمنستان تابستان 97 توان به اسنک بار، آرایشگاه، فروشگاه، سولاریوم، مرکز تجارت و ترانسفر فتور ارمنستان اردیبهشت 97رودگاهی اشاره کرد.

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان

هتل آنی پلازا ایروان ارمنستان


هتل آویا ترانس ارمنستان 

هتل آویا ترانس یکی از هتل های 4 ستاره ارمنستان است که در خیابان آبویان شهر ایروان و در نزتور ارمنستان خرداد 97دیکی میدان جمهوری قرار گرفته است. این هتل دارای 55 اتاق بسیار تمیز و زیبا است که برای شما مسافران تور ارمنستان دارای امکانات مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام وتور ارمنستان بهار 97 وسایل بهداشتی هستند. رستوران هتلتور ارمنستان تابستان 97 آویا ترانس صبحانه را به سبک بوفه سرو می کند و در دیگر وعده های غذایی انواع غذاهای ارمنی و اروپایی را سرو می کند. بری انجام مبادلات ارزی نیازی به مراجعه به بیرون از هتل ندارید زیرا هتل دارای یک مرکز صراف می باشد. از دیگر امکانات هتل آویا ترانس می توان به کافی تور ارمنستان فروردین 97شاپ، اتاق جلسات، فروشگاه، خشکشویی، تور ارمنستان اردیبهشت 97اینترنت بی سیم، ماساژ، پذیرش 24 ساعته و ... اشاره کرد.

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان

هتل آویا ترانس ارمنستان

 


هتل نورث اونیو ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان یکی از بهترین و معروفترین هتل های ارمنستان می باشد که در تور ارمنستان خرداد 97نزدیکی میدان جمهوری و تاتر اپرا واقع گردیده استتور ارمنستان اردیبهشت 97.این هتل دارای 24 اتاق بسیار لوکس و با امکانات و خدمات رفاهی تور ارمنستان فروردین 97عالی می باشد.مسافران تور ارمنستان می توانند در رستوران هتل انواع تور ارمنستان بهار 97غذاهای لذیذ و همچنین غذاهای اسپانیایی معروف رستوران را نوش جان نمایند.لازم به ذکر است فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی 12 کیلومتر می باشد.با تور ارمنستان همراه شوید  در این رستوران لوکس لحظات رویایی و خاطره انگیزی را کنار عزیزانتان تجربتور ارمنستان تابستان 97ه نمایید.

هتل نورث اونیو ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان

هتل نورث اونیو ارمنستان


هتل حیات پالاس ایروان ارمنستان

هتل حیات پالاس یکی از هتل های 4 ستاره و خوب شهر ایروان است. این هتل در کنار میدان تور ارمنستان اردیبهشت 97جمهوری یا هراپراک که مرکز شهر ایروان و قابل دسترسی به همه نقاط شهر است قرار دارد. هتل دارای ساختمانی 8 طبقه و بسیار لوکس و زیبا و البته نوساز است که قطعا رضایت شما مسافران تور ارمنستان را جلب خواهد کرد. هتل دارای 95 اتاق با دکوراسیون به رنگ روشن و زیبا است که دارای امکانات مینی بار، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام با تور ارمنستان خرداد 97دوش و سشوار، اینترنت بی سیم رایگان و صندوق امانات هستند. رستوران هتل در کنار لابی قرار داشته و صبحانه را با سرو انواع خوراک ها و شیرینی های خوش طعم ارمنی به شکل بوفه سرو می کند.تور ارمنستان تابستان 97 هم چنین کافی شاپ هتل آماده خدمت رسانی به صورت 24 ساعته است. از دیگر امکانات هتل می توان به سالن بدنسازی، پذیرش 24 ستور ارمنستان فروردین 97اعته، اجاره ماشین، فروشگاه، لاندری و خشکشوییتور ارمنستان بهار 97 اشاره کرد.

هتل حیات پالاس ایروان ارمنستان

هتل حیات پالاس ایروان ارمنستان

هتل حیات پالاس ایروان ارمنستان





:: برچسب‌ها: هتل های ارمنستان,قیمت هتل های ارمنستان,رزرو هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: